رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان همدان گفت: ۱۵ رمال و فالگیر که در منطقه توریستی گنجنامه شهر همدان فعالیت داشتند شناسایی، طی یک اقدام ضربتی دستگیر و به خارج از استان طرد شدند.

رمالی رمالان

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ جلال جعفری افزود: بررسی های انتظامی گویای این بود که تعدادی فالگیر و رمال غیربومی در همدان حضور یافته و منطقه گنجنامه را پاتوق فعالیت خود کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان همدان افزود: این افراد توسط عوامل پلیس امنیت عمومی شناسایی و روز گذشته طرح جمع آوری آنها در دستور کار قرار گرفت که ۱۵ زن جوان دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری اضافه کرد: رمالان در چادرهای مسافرتی و خانه مسافرهای حاشیه شهر ساکن شده بودند.

وی ادامه داد: این افراد در طول روز هم با حضور در اماکن تفریحی و توریستی اقدام به فال گیری، کف بینی و طالع بینی می کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی همدان بیان کرد: ۱۵ زن جوان که در منطقه توریستی گنجنامه فعالیت داشتند دستگیر و ابتدا به تهران سپس به استان محل سکونت خود در جنوب کشور طرد شدند.

سرهنگ جعفری گفت: این افراد مجهز به دستگاه کارت خوان بوده و پول زیادی را از طریق رمالی و کلاهبرداری به جیب می زدند.

وی افزود: آنها پس از دریافت کارت بانکی مشتری گاهی مواقع از حواس پرتی او سو استفاده کرده و برای نمونه به جای ۱۰۰ هزار ریال، یک میلیون یا ۱۰ میلیون ریال از کارت او برداشت می کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی همدان از شهروندان خواست تا فریب افراد رمال و فالگیر را نخورده و مراقب این افراد باشند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

سرهنگ جعفری از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت رمال و فالگیران در همدان موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.



کد خبر 874634
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 0
    فرهنک سازی کنید مردم خرافات راکناربکزارن